Cílem výzvy je přispět k vyšší konkurenceschopnosti a mezinárodní expanzi podniků. Podporována bude účast na zahraničních společných výstavách a veletrzích se zaměřením na design, inovace produktu a poradenství v exportním marketingu, vše organizovaně prostřednictvím CzechTrade.
Dokumenty ke stažení
Marketing – CzechTrade – výzva II.pdf
PDF (320 kB)
Příloha 1 - Model hodnocení a kritéria pro hodnocení a výběr projektů.pdf
PDF (480 kB)
Příloha 2 - Pravidla pro žadatele a příjemce - zvláštní část.pdf
PDF (533 kB)
Příloha 3 - Vymezení způsobilých výdajů.pdf
PDF (447 kB)
Příloha 4 - Vzor Rozhodnutí o poskytnutí dotace.pdf
PDF (302 kB)
Příloha 5 - Nepodporovane kategorie CZ NACE.pdf
PDF (390 kB)
Příloha 6 - Osnova popisu projektu.docx
DOCX (516 kB)
Příloha 7 - Specifikace podmínek pro příjemce podpory.pdf
PDF (445 kB)
Příloha 8 - Národní RIS3 strategie.pdf
PDF (777 kB)
Jednací řád a statut VK.pdf
PDF (288 kB)
Zápis z výběrové komise.pdf
PDF (136 kB)